zondag 8 november 2015

Rechtbank bestuursrecht UWV

Bestuursrechter - UWV


Vandaag voor het aards gerecht tegen het UWV
Ik ga er heen, maar zeker niet gedwee,
Tien jaar strijd heeft dit mij gekost
Tien jaar dat het tussen mij en het UWV keer op keer weer botst.

Onmacht, verdriet, onzekerheid en pijn
Het vreet aan je al dat fenijn.
Een organisatie wat van elkaar niet weet
En want dan ondanks al deze fouten servicegericht heet.

Bewust weghouden van belangrijke informatie,
En je absoluut niet tegemoet komt met enige compensatie.
Zoveel gaat er mis, gewoon niet normaal,
vergeten, vermist, niet van elkaar weten het is gewoon een schandaal.

4 punten staan op de agenda en zijn vandaag van groot belang
. Ik zou graag ingaan op de medische bejegening van de verzekeringsartsen van het UWV
Met name van Mevr. M en mevrouw Van S want Oh nee....
Hoe zij omgaan met gegevens maakt mij bang. 

Aanvechten van de kritische functie mogelijkheden en tijdstip van beoordeling nemen wij mee
Want dat is ook iets zeker niet voor een huldigingscomitee
De werkwijze en laksheid van het UWV is nummer drie;
De huidige situatie is de laatste kwestie.

Met dank aan een zeer goede en onderlegde vriend
Is dit mogelijk gemaakt, waar heb  ik het aan verdiend.
Samen is hij met mij mee gegaan dat hele traject
En denk erom, hij is zeer goed onderlegt.

Eerlijk duurt het langs nu ook in deze
Dus heb ik helemaal niets te vrezen
Ga ik heen met opgeheven hoofd
Het vuurtje in mij is nog lang niet uitgedoofd.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten