zaterdag 27 mei 2017

Scootmobiel Solo 3

Scootmobiel Solo 3.


Tja, wie had dat ooit gedacht;
Voor een zogeheten "solo 3" op koopjesjacht,
Maar goed het is er dan toch van gekomen;
Het laatste project waar ik van lig te dromen.

   

De wonderen zijn de wereld nog niet uit;
Er gaat er één komen, daar ga ik van uit.
Hoe,.....?  dat is voor mij nog een complete verrassing;
Inclusief de extra toe- en aanpassing.

Op mijn website speciaal een pagina er voor gemaakt;
Als je deze leest, ook jij misschien wordt geraakt.
Het is te vinden via de bovenste op de pagina en valt onder projecten
Daar lees je ook meer over mijn gezondheidsaspecten.

   

We danken u voor uw tijd en het lezen van dit bericht;
Wie weet dat u dit wilt delen met een ander wellicht.
SAMEN staan we sterk en mag ook dit gaan lukken;'
En zou je haast gaan denken: Dit kan toch niet mislukken?


Met delen van dit bericht heb ik geen problemen mee.
Ga je gang zou ik zeggen, ik zeg geen nee.
Heb je nog een iedee of een suggestie;
Laat het ons weten en ik houd jullie op de hoogte van deze kwestie.

Ja heel eerlijk het blijft lastig want het is nu voor mijzelf ofwel voor mij
Heus wij hebben genoeg en zijn verder dik tevree;
Achteraf door moeten zetten maar verder geen ach en wee,
En als dit mag gaan lukken, tjonge een wat een ZEGEN en wat ben ik dan blij.


Hartelijke groet en een fijne dag verder
Mike







Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen