donderdag 18 mei 2017

Sta Op Stoel

Sta op Stoel:


Tja,..... na lang zoeken veel emailen en luisteren naar adviezen zijn wij uiteindelijk geslaagd met grote tevredenheid voor een goede en voor ons betaalbare STA OP STOEL.

   

En het grappige is dat we deze stoel een dorp verder van ons vandaan hebben gevonden.
Wat een rijkdom en wat een zegen.

Opgehaald met onze eigen auto want we konden handig gebruik maken van de oprijplaat die anders voor de scootmobiel wordt gebruikt.

   

Met de huko van een buurman daar uit de straat is de stoel in de auto gereden.
Veilig thuis aangekomen via de poort- en achterdeur de stoel naar binnen gekregen en op z'n plekje neergezet.

   

Ik wil even het volgende met u als lezer delen.
Dankzij de adviezen van Rienus en Annie die voor mij volslagen onbekende zijn, hebben wij de juiste stoel kunnen aanschaffen.
Ik heb diverse malen met Rienus an de telefoon gezeten 06-54 90 15 16
Rienus en Annie zitten zelf al ruim 40 jaar in de meubelhandel en het maakte Rienus niet uit waar ik kocht als ik maar iets goeds kocht.

Rienus en Annie Heel veel dank voor jullie adviezen en geduld.

Deze stoel is net volledig nagezien, de boekjes rekeningen alles comopleet erbij.
Wij hopen er lang plezier van te hebben.
Mede door de toenemende Poly Artrose is deze stoel nodig


Het zit heerlijk.


Ik ben er erg gelukkig mee en zo te zien onze hondjes ook.

Eddie van de Weide zal de stoel hier en daar opnieuw bekleden
_____________________________

Alle benaderde bedrijven en personen die wij een mail hadden gestuurd hebben wij bedankt via onderstaande  e-mail:

Beste allemaal,
Ik wil u allen danken, ook diegene die niet eens de moeite hebben ondernomen te reageren, en u meedelen dat wij inmiddels  net zijn voorzien van een schitterende STA OP STOEL waar ik (wij) intens gelukkig mee ben/zijn.
Ik wil u allen danken voor uw tijd, genomen moeite en inspanningen en telefoontjes.
Voor diegene die hun stoel nog niet hebben verkocht, heel, veel succes.

Bedrijven:
Het heeft mij verbaasd dat een groot gedeelte van de bedrijven waar ik een mail naar toe heb gezonden niet eens de moeite hebben ondernomen enige reactie te geven.

Particulier TIP:
Zet bij de stoel de maten er bij, een stuk makkelijker voor jezelf maar vooral ook voor diegene die op zoek zijn.

Hartelijke groet en een fijne dag verder en bent u in de buurt, de deur staat voor u open en we zetten een bakje koffie en/of thee. .

Opeacht sorry als ik u ben vergeten die toch zijn.haar bes heeft gedasaan en ik per ongelkuk ben vergeten.

Inge & Mike van de Beek
Phone +31 6 48 95 06 18 | info@mikevdbeek.nl
Neem eens een kijkje op mijn website:


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen