vrijdag 19 mei 2017

Terug in de tijd:

Terug in de tijd:


Gelukkig kan ik het nog en merk een bepaalde rust. Niet al die piepjes, bliebjes, geluidjes en ga maar door.

Voor heel veel menen die mij bellen, ik ben even een paar jaartjes terug in de tijd qua gebruik telefoon. Die van mij moet in de reparatie (Gelukkig garantie hoop ik) dus ik werk nu met een oude Nokia N50.

IK heb géén nummerherkenning er in staan want mijn adressenlijst kan ik niet overzetten. Dus als er iemand belt weet ik niet wie het is.

WhatsApp kan ik niet dus weest niet verbaasd als daar geen reacties op komen.
SMS gaat van mijn kant moeizaam vanwege die bescheiden kleine handjes.

Het is maar dat jullie het weten.

Wil je mij bereiken, gewoon bellen of anders even mailen.
Laten we het SMSen en Whatsappen maar even vergeten.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen