zondag 3 september 2017

Mijn oude hobby

Mijn oude hobby 

Ja,... wie had dat ooit gedacht, mijn "oude" hobby weer op te pakken, maar deze keer uitsluitend met lucht. Lucht,..........? Jawel lucht, want vroeger schoot ik met vuurwapens en had een eigen arsenaal in huis in een afgesloten kluis, munitie apart, lid van schietvereniging WILLEM TELL. Alles onder licentie en binnen de wet- en regelgeving.


Nu doordat ik Aluactrose heb kan ik d.m.v. oefeningen mijn gewrichten in schouder, elle bogen, polsen en vingers oefenen d.m.v. het gebruik van luchtdruk wapens.

Ik ben gezegend met een diepe achtertuin en ik heb voor de zekerheid een grote plaat ijzer aan de dubbelwandige schutting bevestigd en ook nog eens aan het schietbord wat wordt gebruikt voor 5.5mm geweer, 4,5mm C)2 pistool en zowel een kruis- als jachtboog (dus met pijlen).

Ook hier geld alles binnen de wet- en regelgeving. Onder geen beding wil ik mijn boekje te buiten gaan.

Persoonlijk heeft het mij altijd getrokken en het begint nu een leuke serre te worden. Alles een eigen plekje zoals het hoort.

 

 

Ik ben er nog niet mee klaar, ben rustig alles aan het opbouwen. Wanneer klaar komen hier de foto's te hangen.


Wordt vervolgd...........



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen