zondag 3 september 2017

Traplift

Traplift

Helaas moet het er toch van komen als we hier willen blijven wonen, de woning waar ik met veel liefde zoveel aan verbouwd en vertimmerd heb.

Ik zou het verschrikkelijk vinden als ik deze woning zou moeten verlaten.

Maar,...... de trap op- en neer is een marteling. Ik probeer het altijd zo uit te kienen dat dit maar 1x per dag moet. 

 

 


Uitzoeken leverancier:
Ik heb diverse leveranciers benaderd en die hebben de situatie bij mij thuis bekeken en gemeten. Helaas haakten er al een paar meteen af want die zagen er geen heil in mede gezien mijn gewicht. Ik ben bezig drastisch af te vallen, maar door medicatie en weinig beweging zal dit een uitdaging worden.

Een traplift geschikt voor onze situatie met twee jaar garantie kost schrik niet € 8.400,00 Euro. Net alsof je dat allemaal zomaar op de plank heb liggen. En dan heb ik het over een 2e hands traplift. Over nieuw hoeven wij al helemaal niet na te denken.


 

Dit is maar een voorbeeld, maar zo zou het er ongeveer uit komen te zien.

Een WONDER:

Op een zondag na de dienst zaten we even te praten en te genieten van een bakkie lekkere koffie. Tijdens het gesprek ging het over de scootmobiel en uiteindelijk hoe of ik boven kwam. De situatie uitgelegd en dat we hard aan het sparen zijn voor een traplift ,aar dat dit nog wel even zou duren gezien ons inkomen en de kosten.

LET OP...... ik krijg een tikje op mijn schouder en er wordt in mijn oor gefluisterd: "1/3 deel van de kosten kun je naar mij toe sturen". m.a.w.  we hebben nu 1/3 deel van het benodigde bedrag bij elkaar. Wij mogen het ervaren dat GOD  hier achter zit.  We weten nu zeker zonder ons zorgen te hoeven maken dat die lift er komen gaat.

Ook dit wordt vervolgd.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen