woensdag 4 oktober 2017

Nieuwe scootmobiel

Wij (ik) hebben een nieuwe scootmobiel.


Zeg maar nee en je krijgt er twee.
Hoe is het toch mogelijk.
Ik ben er nog steeds beduusd en verbaasd over.
Hoe het is gegaan? ga ik je uitleggen.

IK heb een pracht van een scootmobiel van mijn lieve neef Andre en nicht Thera gekregen.
Hier zat een stroomstoring in.
Dit is verholpen en vervolgens hebben we deze LUNA verkocht.

   

Omdat ik Marktplaats volgde zag ik een Solo 3 Scootmobiel uit 2011 met 1200 KM op de teller.
Wij zijn daar meteen heen gereden en hebben een pracht van een gesprek gehad.
Lieve mensen, een lief huisje het deed ons beide goed.
Uiteindelijk hebben deze mensen deze pracht scootmobiel voor weinig aan ons overgedaan.


Maar,.... ik had inmiddels ook al contact met Marcel de Boer van het bedrijf Life & Mobility
Dit is het bedrijf wat de Solo 3 scootmobiel maakt in Nederland.
O.a. via hem kwam ik in contact met Simon de Jong van het bedrijf


We hebben samen een pracht deal kunnen en mogen maken voor een "nieuwe" solo 3 scootmobiel (stond maar 60Km op de teller) voorzien van tas, mandje, extra brede stoel, stokhouder, rek voor rollator, 1 jaar garantie, voor een echt zeer achte prijs.

En waarom nu twee zult u of zul jij denken?
Ik doe het weer net hetzelfde als in mijn motortijd.
Ik heb er één voor in de winter voor door de pekel, sneeuw e.d.
en ik heb er één voor netjes.
Hoewel ik met beide bloedzuinig zal omgaan.

Wat een ongekende rijkdom.
Wat een ZEGEN
Ja,...... GOD kijkt naar wat je nodig hebt.
IK mag zeggen: "VADER, dank u voor zo'n grote rijkdom.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten